A McHale F5000 termékcsalád fixkamrás körbálázóinak bálakamrája 1,23 X 1,25 méteres körbálát készít. Az bálakamrákat 18 db nagy teherbírású görgő alkotja.
A 18 db tömörítőhenger kiváló minőségű acélcsőből készül, maximalizált tapadással, jobb bálaforgatást, fokozott teljesítményt és jól formázott, egyenletes bálákat eredményezve. Ennek eredményeképpen az F5000 termékcsalád kiváló teljesítményt nyújt a száraz növények, például széna vagy szalma esetében.
Nagy teherbírású láncok
A kiváló minőségű, nagy teherbírású láncok biztosítják a megbízható működést az egész gépen. Közvetlenül a hajtóműről kap hajtást a fő hajtólánc, mely egy nagy szakítószilárdságú és teherbírású, 100H méretű végtelenített lánc, a maximális erősség érdekében. A bálakamra hajtás oldalán lévő többi lánc egy és egynegyed colos (20B) méretűek. A rotorlánc kétszer egy colos - duplex (16B2), a felszedőláncok pedig háromnegyed colos (ASA 60H) méretűek.
Kamracsapágyak
A kamrahajtás oldalán lévő szimpla lánckerekekkel szerelt görgők 50 mm-es tengelyekkel és csapágyakkal készülnek. A legnagyobb terhelésnek kitett görgőket kétsoros csapágyakkal szerelik fel. A dupla lánckerékkel felszerelt görgők 55 mm-es tengelyekkel és 55 mm-es kétsoros csapágyakkal vannak felszerelve. A bálakamra nem hajtott oldala szintén nagy teherbírású, 50 mm-es csapágyakkal van ellátva.
Bálatömörség beállítása
Az F5600 és az F5600 Plus esetében a bálatömörség a traktor fülkéjéből, a vezérlőkonzolon keresztül kényelmesen beállítható. Míg az F5400 és F5500 esetében a bálázón található tömörségszabályzóval állítható be. A szelep óramutató járásával megegyező irányba történő forgatásával növelhető, míg ellenkező irányba forgatással csökkenthető a tömörség.
Görgők kialakítása és tömítése
A bálakamra görgői 50 mm-es csapágyakkal vannak felszerelve a hajtó és nem hajtott oldalon. A dupla lánckerékkel felszerelt görgők 55 mm-es tengelyekkel és kétsoros csapágyakkal vannak ellátva. Minden görgővégen nagy teljesítményű, öntisztító tömítések találhatóak, amelyek egyedi, fordított menetű tömítési rendszerrel vannak ellátva, megakadályozva így a termény bejutását a csapágyakhoz. A tömítések megakadályozzák, hogy a csapágyak körüli zsírt a termény beszennyezze, ami nagyobb megbízhatóságot eredményez.